stysiek, trzeba wsiąść do autka, pozamykać wszystkie drzwi i zapiąć pas, włączyć zapłon (ale nie silnik) i przytrzymać przycisk kasowania licznika dziennego (trip) dłużej niż 2 sekundy
jak zmienić ramki?
Zwiń
X
-
jak zmienić ramki?
hej
wczoraj bylem w ASO i wysępiłem za friko ramki pod rejestracje z danymi ASO bo mam takie brzydkie niemieckie. jak je zmienic? te sruby sa gwintowane w zderzaku czy maja nakrętki? moja niunia jest pierwszej generacji ;p i wydaje mi sie ze wystarczy tamto wykrecic i wkrecic nowe.
dzieki za odpVW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08"DD
-
-
Ja mam OI po lifcie i jak zmienialem swoje na customowe to mialem sruby a gwint byl w zderzaku (klapie z tylu). Tak jak pisze Rapist, musisz uwazac przy wykrecaniu. Najlepiej podlac WD40 lub cola i mocno wcisnac srubokret bo pozniej to bedzie juz tylko rozwiercanie srub.
A tak by the way to czemu nie wymienili Ci w ASO? Na pewno by to zrobili, pomogli
[ Dodano: Czw 17 Maj, 07 15:00 ]
daneczek76, na wybojach to raczej stuka wlasnie plastik bo jest tylko na 2 srubach na srodku. U mnie ramki mocno trzymaja blachy a stuka wlasnie ramka. co do kradziezy to inna para kaloszyBouli
Była: Czarna perła 1.6BFQ Ice
Perfect service by DobryGrześWawa :kciukgora
Jest: Opel Vectra Estate Sportline 1.9 CDTI Zdrowa seria :twisted: (miało być 150KM/320Nm a jest 164.9KM/362.3Nm)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez janusz_007oki, a z przodu jak są? nie jest gwintowany zderzak?
Uzyj tych samych srub (wkretow) i bedzie bez klopotuBouli
Była: Czarna perła 1.6BFQ Ice
Perfect service by DobryGrześWawa :kciukgora
Jest: Opel Vectra Estate Sportline 1.9 CDTI Zdrowa seria :twisted: (miało być 150KM/320Nm a jest 164.9KM/362.3Nm)
Komentarz
-
-
janusz_007, u mnie z przodu mam na zwykle wkrety, podkladka przykrecona jest prawie przy koncach ( moze z 10 cm od brzegow ) i nie brzeczy, natomiast tylna przykrecona jest na sruby ale na kluczyk ampulowy a zeby nie brzeczala zalecam podkleic ja tasma ( taka troche grubsza np. jak 2 stronna ) albo podlozyc kawalek papieru . W kazdym z tychh przypadkow nalezy to co podkladamy umiescic na dole tej podkladki ( koniecznie po srodku , no i trzeba oczywiscie dobrac odpownia grubosc)
Komentarz
-
-
tak jak koledzy napisali. W przednim zderzaku są tylko otwory pod blachowkręty lub nity, w tylnej pokrywie są tulejki z gwintem na wkręcenie śrub. Najlepiej jest przewierćić otwory przez tablice i zamontować je wraz z ramkami. Montowanie tylko w ramkach może być za mało zabezpieczające tablice. Ramki plastikowe są bardzo podatne na rączki złodziejaszków oraz warunki atmosferyczne, mróz w zimie w lecie wysokie temperatury. Plastik się starzeje pęka i tabliczka sama może pofrunąć w siną dal.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez endryuRamki plastikowe są bardzo podatne na rączki złodziejaszków oraz warunki atmosferyczne, mróz w zimie w lecie wysokie temperatury. Plastik się starzeje pęka i tabliczka sama może pofrunąć w siną dal.Ja mam swoje juz 3 lata. Pol roku temu zmienialem blachy i wszystkie plastikowe napy (te trzymajace blachy pod spodem) byly na miejscu, nie powylamywane... A co do zlodzieji to niestety nie ma zadnego dobrego zabezpieczenia. Jak bede chcieli buchnac to buchna :?
Bouli
Była: Czarna perła 1.6BFQ Ice
Perfect service by DobryGrześWawa :kciukgora
Jest: Opel Vectra Estate Sportline 1.9 CDTI Zdrowa seria :twisted: (miało być 150KM/320Nm a jest 164.9KM/362.3Nm)
Komentarz
-
-
Napisałem, że mogą łebki odpaść, bo sam miałem taką sytuację przy klapie. Trzeba było rozwiercać i gwintować na nowo. Kiepawo to wymyślili :/ Wyobraźcie sobie - auto z Niemiec, człowiek się cieszy, że wreszcie ma blachy i będzie mógł jeździć, chce je zamontować, a tu ciach i po wkręcie :P ale wszystko się wybaczy OctavceByła:
ASV + chip
HP: coś z <124.6, 138.6> [KM] - zależnie od hamowni
Teraz: S2C fiolet amethyst
Komentarz
-
Komentarz